Google Kettlebell Workout voor je buikspieren trainen, strakke en platte buik

Kettlebell Workout

strakke buik

Kettlebell Workout met als resultaat strakke buikspieren en een platte buik?

Binnen enkele maanden een strakke buik met de Kettlebell Workout

Strakke buik terug trainen? Heb jij alles al geprobeerd om buikvet te verbranden? Is jou beloofde platte buik nog steeds niet te zien? Dan zit je in dezelfde situatie als vele mensen. Daarom heeft Jesse van der Velde een nieuwe manier van buikspieren trainen ontwikkeld met de Kettlebell Workout. Het resultaat is verbluffend!buikspieren trainen

Met de Kettlebell Workout:

  • Train je jouw volledige lichaam met één Kettlebell

  • Stimuleer je de lichaamseigen aanmaak van verjongingshormonen

  • Het stimuleert het buikvet te verbranden

  • Versterk je arm-, rug-, been- spieren en helpt jou aan een strakke buik

  • 2 á 3 keer per week je buikspieren trainen is voldoende voor een platte buik op korte termijn

  • Probeer deze methode uit voor 30 dagen (Niet goed? Geld terug!)

Begin direct vandaag met trainen met de Kettlebell!

Het succes van Jesse van der Veldeplatte buik

Jesse van der Velde is een zeer bekende personal coach en trainer en heeft een compleet pakket dvd’s samengesteld waarmee je snel en effectief je buikspieren kan trainen. In de video’s legt hij precies uit hoe een training eruit ziet en wat het achterliggende idee is.

Jesse begon zijn loopbaan als Personal Trainer en werd diverse malen geïnterviewd op RTL4, SBS6, op de radio en is in bladen verschenen zoals Privé, Happinez, Brabants Dagblad, Trouw, Algemeen Dagblad, Spits en Flair.

De Jesse ’s nieuwe buikspieren trainingsmethode is er op gericht om meer spiermassa te kweken en waardoor je buikvet minder wordt voor een platte buik. De kettlebell workout zorgt voor een extreme allround fitness workout zodat je de hele buik traint, waardoor je snel en effectief toewerkt naar een platte buik.

Platte en een strakke buik met de Kettlebell

Platte buik middels de Kettlebell Workout, het is een wereldwijd door duizenden mensen gebruikte trainingsmethode. De trainingen zijn kort maar intensief en stimuleren de natuurlijke aanmaak van het lichaamseigen ‘groeihormoon’, wat verantwoordelijk is voor het buikvet verbranden met als resultaat een platte buik, verjonging van (huid)cellen en het ontwikkelen van een sterke en strakke buik.

Geen enkele trainingsvorm brengt het proces met betrekking tot buikvet verbranden zó snel op gang wat resulteert in de zo gewilde platte buik!

De veelzijdigheid van de diverse oefeningen, de combinatie van cardio-, kracht- en flexibiliteitstraining in één en de enorme transfer naar andere takken van sport, maakt de Kettlebell Workout tot een trainingsvorm die veel te bieden heeft en binnen no time heb je een strakke buik!

Begin direct vandaag met trainen met de Kettlebell!

Buikspieren trainen:  de voordelen voor deze manier van trainen

buikspieren trainenHet voordeel van de Kettlebell Workout is dat de basisoefeningen voor iedereen hetzelfde kunnen zijn. Wij bezitten allemaal dezelfde spieren en voor het overgrote deel functioneert ons lichaam identiek.

Aangezien er Kettlebells in verschillende maten zijn, kan iedereen dezelfde oefeningen doen en er toch allemaal goede resultaten mee boeken zoals strakke buikspieren. Is je conditie en/of spierkracht vanaf het begin beter of door de trainingen verbetert, dan train je gewoon met een (iets) zwaardere Kettlebell en zult je verdere resultaten blijven boeken.

De strakke buikspieren Kettlebell Workout is een thuis-fitness methode met complete trainingsschema’s uitgelegd op 5 DVD’s, van de warming-up tot en met de laatste oefening. Deze trainingen zijn volledig gericht op:

  • Het buikvet verbranden versnellen

  • Het ontwikkelen van sterkere spieren over je volledige lichaam

  • Het ontwikkelen van strakke buikspieren

  • Snel het gewenste resultaat (platte buik)

  • Geschikt voor iedereen jong en oud man of vrouw

  • Het helpt je aan het buikvet verbranden terwijl je op hetzelfde moment strakke buikspieren ontwikkeld

  • Eenvoudige manier van buikspieren trainen

 2-3 keer Per Week Is Genoeg voor snel een platte buik!

Het probleem met de meeste trainingen is dat ze te lang duren en niet de juiste intensiteit hebben om de groeihormoon productie te stimuleren.

Door de juiste inspanning-rust combinatie stimuleert de Kettlebell Workout maximaal jouw lichaamseigen groeihormoon productie. De intensiteit van de training is daarom vrij hoog, waardoor 20-25 minuten per training ruim voldoende is voor maximale resultaten.

Je hoeft deze training niet vaker dan 2 tot 3 keer per week uit te voeren om al binnen 3 weken duidelijk strakke buikspieren te ontwikkelen.

Begin direct vandaag met trainen met de Kettlebell!

Reviews over de Kettlebell

Er zijn veel positieve verhalen te vinden over dit product. Deze keer zijn het niet alleen berichten die via E-mail binnen gekomen zijn, maar ook video reacties die via Youtube zijn ingestuurd. Wereldwijd betreft dit een van de beste product die zich op deze markt bevindt. Ook wel genoemd als “The Best Workout of 2014″.

    • “Ik heb de trainingsschema nu een maand in huis, voel me helemaal goed en val heel goed af met deze manier van buikspieren trainen. Het heeft geresulteerd in een platte buik.  Ik denk dat dit mijn nieuwe levensstijl is geworden en blijft” – Lot Bierens

    • “Ik heb de oefeningen nu 3x gedaan en ik moet zeggen het werkt. Mijn buikvetpercentage is gedaald en ik heb eindelijk een platte buik, hoera. De oefeningen zijn best intensief, ik zweet sneller, en mijn hartslag schiet ook sneller omhoog” – Ada Post-Romkes

    • “Nadat ik je buik oefeningen ben gaan doen heb ik een strakke buik en lijf gekregen. Ik ben tevreden met mijn lichaam. Want gezien mijn leeftijd 68 jaar zie ik er strak uit. Bedankt” – Jos Volkers

Met een Kettlebell kan je andere oefeningen doen dan met de reguliere fitnessmaterialen zoals dumbells of barbells. Kettlebell oefeningen zijn heel veelzijdig en ze trainen veel spieren in het lichaam tegelijkertijd en het zorgt voor een strakke buik. Hoe meer spieren je gelijktijdig aanspreekt, hoe groter het effect van buikvet verbranden in je lichaam wordt.

Met de Kettlebell Workout verbrandt je dus veel energie en dus legio calorieën gedurende een training. Met de Kettlebell Workout train je dus je hele lichaam en verbeter je gelijktijdig je conditie, je versterkt je buikspieren en je verbrandt buikvet. Dit allemaal in slechts een half uur tijd buikspieren trainen!

Veelgestelde vragen over de Kettlebell Workout

“Hoe vaak per week moet ik mijn buikspieren trainen?” 

Je kunt 1, 2 tot 3 keer per week met de Kettlebell buikspieren trainen. Hoe vaker, hoe sneller je resultaat zult zien.

“Wat voor resultaat kan ik verwachten?” 

Je kunt verwachten dat als je minimaal 2x per week gaat trainen je al binnen 3 weken een duidelijk verschil in de spiegel zult zien. Je buikvetpercentage zal zijn gedaald, je lichaam zal zichtbaar strakker zijn, een platte buik en je conditie merkbaar beter.kettlebell workout

“Ik heb fysieke klachten, kan ik met de Kettlebell Workout buikspieren trainen?”

De Kettlebell Workout is geschikt voor veel mensen, maar we raden je aan eerst contact op te nemen met je huisarts/fysiotherapeut voor advies.

“Ik ben onlangs bevallen, kan de Kettlebell Workout mij helpen m’n platte buik terug te krijgen?” 

Veel moeders gebruiken de Kettlebell Workout om hun lichaam weer ‘in shape’ te krijgen. Start rustig, luister naar je lichaam. Je zult binnen 1 – 2 maanden je oude figuur, en je strakke buik weer terug hebben of mogelijk zelfs beter.

“Moet ik altijd met de DVD’s buikspieren trainen?”

Op de DVD’s worden de oefeningen van warming-up tot en met de laatste oefening uitgelegd. We raden aan je eerste trainingen met de DVD te doen zodat je de oefeningen onder de knie krijgt, daarna kan je de trainingsschema’s gebruiken die voor alle trainingen los in de DVD doosjes zitten.

Probeer Deze Methode Gratis Voor 30 Dagen

Omdat het feit dat je dit leest laat zien dat je graag je buikvet wilt gaan verliezen en strakke buikspieren wilt kweken en snel resultaat wilt zien, maar je vooral ook eerst zeker wilt weten of deze methode wel iets voor je is, wil Jesse je graag het volgende eenmalige aanbod doen.

Je mag de Kettlebell Workout voor 30 dagen lang kostenloos proberen! Dat betekent dat als je nu je bestelling plaatst, begint met je buikspieren trainen en na een paar weken niet tevreden bent over je resultaten, je zonder een reden op te hoeven geven de Kettlebell en de DVD’s terug mag sturen en 100% van je geld terug zult krijgen!

Je hebt dus 100% niet-goed, geld-terug garantie en hebt niets te verliezen!!

Klik nu op onderstaande plaatje voor meer informatie en start vandaag nog!

Begin direct vandaag met trainen met de Kettlebell!